Wil je ons wat vragen, een voorstel doen voor een artikel of gewoon even wat kwijt. Stuur dat een mailtje naar: gabyenfelina@gmail.com

dinsdag 28 februari 2012

Nail art

Hey allemaal!
Hier mijn eerste nail art!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik vind hem zelf heel bijzonder, het is een mix en het doet me denken aan de Marble Mania limited edition van Essence (jammer genoeg komt ie niet naar Nederland!)




















1. Doe een base coat op.
2. Zoek 2 dezelfde kleuren nagellak uit. 1 licht, 1 donker.
3. Lak je nagel aan een kant met de donkere kleur.
4. Lak je nagel aan de andere kant met de lichte kleur.
5. Maak nu met een dottingtool rondjes in het midden van de nagel, als een soort mix.
6. Doe een top coat op en je bent klaar!

Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vonden!
Als jullie juist veel of weinig nail art willen, laat het weten!
Xx Felina