Wil je ons wat vragen, een voorstel doen voor een artikel of gewoon even wat kwijt. Stuur dat een mailtje naar: gabyenfelina@gmail.com

vrijdag 16 maart 2012

Schoolkleren

Hey allemaal!
Ik was vandaag, zoals altijd naar school geweest.
Omdat onze bezoeksters denk ik ook nog naar school gaan, vond ik het leuk om mijn stijl/kleren laten zien die ik naar school draag!














School, zucht...
Mijn boeken, ik moet elke dag heel veel boeken mee sjouwen.
Haha, niet allemaal hoor!















Dit was vandaag mijn outfit.
Normaal draag ik heel vaak een skinny jeans met shirt, dit keer had ik wel zin in chic.
Nou ja, ik had er wel Vans onder gedaan, maar voor school vond ik dit chic.















Een skinny jeans, i love it.
Ik draag ze 5x per week, ik ben er gewoon dol op.
Dit is mijn favoriete skinny jeans.
Hij is heel donker blauw, hij lijkt bijna zwart.
Ze zitten gewoon lekker, echt ideaal!















Mijn All Stars.
Ik hou van mijn gympen.
Ze zitten lekker, ze staan leuk, je trekt ze makkelijk aan, ze zijn niet zo duur, je kan ze overal bij dragen, genoeg redenen!
Ik heb ze al anderhalf jaar, ze zijn nog steeds niet te klein geworden!
Ik ben er echt blij mee.














Mijn comfy kleren.
Ja, ik draag ook comfy kleren!
Ik hou heel veel van deze trui, hij is heel lekker zacht!

Als jullie meer artikelen over mode willen, laat het weten bij de comments!
Xx Felina

Geen opmerkingen: