Wil je ons wat vragen, een voorstel doen voor een artikel of gewoon even wat kwijt. Stuur dat een mailtje naar: gabyenfelina@gmail.com

woensdag 14 maart 2012

Gel eyeliner

Hey allemaal!
Jullie weten waarschijnlijk allemaal wat eyeliner is, weten jullie ook wat gel eyeliner is?
De meeste waarschijnlijk niet, maar sommige die het wel weten, scroll naar beneden voor mijn review!



Gel eyeliner; oftewel een mousse van eyeliner.
Een gel eyeliner breng je aan met een kwastje, zoals op de foto hierboven.                                                            Zelf heb ik de gel eyeliner & het kwastje ook.                                                                                                                                                  
Een gel eyeliner is vaak longlasting.
Omdat het eerst nat is, blijft hij eenmaal opgedroogd goed zitten.
Steeds meer merken brengen een gel eyeliner uit, nu hebben Essence en Catrice ze al.
Gel eyeliner is heel makkelijk aan te brengen.
Maar hoe zit het er eigelijk uit?

































Een gel eyeliner is multifunctioneel, bij deze gel eyeliner hoor je hem niet uit te vegen, maar je kan hem natuurlijk wel als basis gebruiken.








Hier heb ik de gel eyeliner op.


Mijn gouden variant, super veel gebruikt, ik heb hem al sinds oktober, maar toch wou ik hem jullie even laten zien.




























Echt super multifunctioneel!
Je kan hem als oogschaduw gebruiken, oogschaduwbasis & als gel eyeliner.











Hier heb ik hem op als oogschaduw en als gel eyeliner.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!
Xx Felina

1 opmerking:

Puck zei

Het is volgens mij niet echt de bedoeling dat je gelliner als oogschaduw gebruikt ??