Wil je ons wat vragen, een voorstel doen voor een artikel of gewoon even wat kwijt. Stuur dat een mailtje naar: gabyenfelina@gmail.com

dinsdag 6 maart 2012

Beginnen met een stash

Hey allemaal!
Er zijn natuurlijk meiden op de site die nu bezig zijn met een make up stash.
Dit kan natuurlijk erg moeilijk zijn, je weet natuurlijk niet waar je moet beginnen.
Daarom heb ik jullie hierbij geholpen.

Je hoeft natuurlijk niet alles in een keer te kopen, doe het in weken of maanden anders ben je gelijk al je geld kwijt. Lees reviews op het internet voordat je een product aanschaft.
Begin gewoon met de basics, je hoeft niet alles te kopen. Als je bijvoorbeeld al een egale huid hebt is foundation natuurlijk niet nodig. Als je al de basics hebt, ga dan verder met uitbreiden. Koop verschillende kleurtjes oogschaduw, verschillende lipglossjes of lipsticks, (nude, roze, peach, rood enz) koele tinten blush
en warme tinten blush, en nog veel meer.




Ik heb voor jullie een lijstje opgesteld die gemakkelijk aangeeft wat nou de basics zijn:
- Foundation
- Primer
- Bronzer
- Concealer
- Blush
- Highlighter
- Poeder
- Oogschaduwbasis
- Oogpotlood/eyeliner
- Oogschaduw
- Wenkbrauwpotlood/wenkbrauwpoeder
- Mascara
- Wimperkruller
- Lipstick
- Lipgloss
- Lipbalsem

Je kan beginnen met van elke 2 (niet van elke 2, van bijvoorbeeld foundation maar 1), dan is het later makkelijk uit te breiden.
Koop ook niet gelijk alles heel duur.
Begin met een beetje goedkopere merken, ipv gelijk 50 euro aan een mascara uit te geven. 
Ik hoop dat het lukt!
Ik laat binnenkort mijn stash zien.
En over make up kwasten komt vandaag nog een artikel!
Xx Felina


Geen opmerkingen: