Wil je ons wat vragen, een voorstel doen voor een artikel of gewoon even wat kwijt. Stuur dat een mailtje naar: gabyenfelina@gmail.com

maandag 5 maart 2012

review kruitvat body&fruit

Hee allemaal,
Sorry, sorry sorry maar ik heb al een paar dagen geen blogs meer gepost.
Een beetje een slap excuus maar ik had het heel erg druk. Mijn leraren vonden het leuk om ons maar eens meer huiswerk op te geven, en ik heb natuurlijk mijn verjaardag gevierd.
Vandaag zal ik alleen dit blog doen maar ik beloof dat er deze week weer veel blogs op de site komen te staan.

Zoals ik al zei heb ik mijn verjaardag gevierd, en ik heb ook cadeautjes gekregen. Ik ga voor jullie de kruidvat body&fruit producten reviewen die ik heb gekregen.


Dit is de hele lijn, hiervan heb ik gekregen:

- Body butter coconut & shea butter
heerlijk!! ruikt lekker zoet en is ook lekker zacht.

- Body lotion cranberry & pomegranate
Ook heel erg lekker, hij ruikt nog de rest van de dag lekker. Je huid word ook hier lekker zacht van.

- Body scrub cranberry & pomegranate.
Ik val in herhaling. Een lekkere scrub. Ik gebruik 2 keer per week scrub voor mijn lichaam en heb al vaker die van de body&fruit collectie gebruikt

- Shower cream coconut & shea butter
Ook deze ruikt weer naar cocos. Deze is heel erg sterk, waar ik persoonlijk van hou. Maar ik ken ook mensen die deze te sterk vinden.

Ik ben zelf echt een hele grote fan van deze producten. Omdat er zoveel soorten zijn kun je elke keer wat anders proberen en ze ruiken stuk voor stuk heerlijk.
Xx Gaby

Geen opmerkingen: